Inovacijų dirbtuvės – tai 2 mėnesių programa studentams ir įmonėms. Dirbtuvių metu studentų komandos vysto įmonės iškeltą naujo produkto arba paslaugos idėją. Studentai dirba kartu su įmonių atstovais ir siekia sukurti iššūkio sprendimo prototipą, demo versiją ar koncepciją. Įmonės siūlo spręsti joms aktualius iššūkius, kurių sprendimas pasibaigus programai gali būti realiai įgyvendinamas.
Studentams tai puiki galimybė pritaikyti savo žinias, įgytas universitete, praktiškai, išbandyti savo jėgas naujoje veikloje, papildyti savo CV įrašu, užmegzti naudingas profesines pažintis ar pasirinkti baigiamojo darbo temą. Inovacijų dirbtuvės vyksta laisvu nuo studijų metu.
Daugiau informacijos: https://inovacijudirbtuves.lt/studentams/
Inovacijų dirbtuvių rudens sezonas vyks š.m. spalio 17 d. – 2024 m. gruodžio 19 d. Studentai gali rinktis iš 14 iššūkių.
Rinktis iššūkius ir registruotis galite iki spalio 7 d. https://forms.gle/9cU1Vi5px1WsfSmR9
- Mokslinių publikacijų duomenų srauto vystymas (Duomenų mokslo, duomenų inžinerijos, taikomosios matematikos, dirbtinio intelekto, informacinių sistemų ar kitų tiksliųjų mokslų).
- Dronų skrydžių maršrutų planavimo sistema (Taikomoji matematika, Inžinerinė fizika, Elektronikos inžinerija, Intelektinės robotikos sistemos, Programų sistemos, Duomenų mokslas ir inžinerija, Dirbtinis intelektas).
- Tikslaus GNSS IoT įrenginių ir sistemos panaudojimas autonominių robotų valdymui gamybinėse teritorijose, uoste (Elektronikos inžinerija, intelektinės robotikos sistemos, duomenų mokslas ir inžinerija, inžinerinė fizika, programų sistemos, dirbtinis intelektas).
- Kosminio palydovo Hallo variklio magnetinė sistema (Inžinerinė fizika, Elektronikos inžinerija, Mechanikos inžinerija, Medžiagų fizika ir nanotechnologijos).
- „Nežinomybės“ salės konceptas Lietuvos etnokosmologijos muziejuje (Įvairių studijų krypčių studentai, kuriems įdomi tema (muzika, architektūra, marketingas, vaizdų kūrimas, programavimas) ir t.t.).
- Kaip atskirti Etnokosmologijos muziejų nuo Molėtų observatorijos? (Marketingo, naujųjų medijų kalbos, visus, kuriems būtų įdomu prisidėti prie šio iššūkio sprendimo).
- Sistemų inžinerijos SysML v2 modelių vizualizacija (Studentai(ės) mėgstantys(čios) kurti modernias programas, turintys(čios) programavimo žinių ir/arba patirties. Studentai privalo turėti Python patirties).
- UX/UI dizainas ir/arba paprastas HTML/CSS prototipas kompetencijų vertinimo formai (Informacinių technologijų krypties, pvz. UX/UI dizaino, front-end tipo programavimo studentai.)
- Nešiojamas įrenginys, gebantis CO2 paversti į reikalingas chemines medžiagas ( mechanikos, elektronikos, medžiagų fizikos ir nanotechnologijų studentai).
- Aukšto tankio putplasčio arba medienos medžiagos plūduras (Kviečiami mechanikos inžinerijos ir dizaino studentai).
- Sistema povandeninių autonominių dronų valdymui (Kviečiami informacinių technologijų studentai).
- Kosmoso technologijų inkubatoriaus pristatymas startuoliams socialinėje erdvėje (Rinkodaros ir komunikacijos studentai: strategijos kūrimui ir socialinių medijų turinio planavimui, grafinio dizaino studentai: vaizdo medžiagos ir vizualinių elementų kūrimui, vaizdo ir multimedijos kūrimo studentai: vaizdo įrašų filmavimui, redagavimui ir animacijų kūrimui).
- Duomenų apdorojimo protokolai mokomajam laivui-robotui (Kviečiami geografijos, kartografijos, geodezijos, matematikos, fizikos ir IT krypčių studentai . Sėkmingai išsprendus problemą, geriausiems studentams gali būti pasiūlyta praktikos ar įsidarbinimo galimybė).
- Sentinel-1 palydovo taikymas žemės ūkio stebėsenai (Duomenų mokslo, elektronikos inžinerijos, mechanikos inžinerijos ir marketingo studentai).
Praktikoje vyksta šios veiklos:
- Susitikimai su įmone. Juose dalyvauja visi komandos nariai, įmonės atstovas ir fasilitatorius (žmogus, kuris padeda išsikelti tikslus ir jų siekti). Susitikimai vyksta 1 kartą per savaitę, trunka 1-1,5 val. Studentai gali rinktis jiems tinkamus laikus.
- Bendros komandų dirbtuvės. Tai 3-4 bendri visų komandų renginiai, kurių metu pristatomi ir praktiškai išbandomi verslo ir produkto vystymo, sprendimų pristatymo įrankiai. Galutiniame renginyje išrenkama 1 -2 komandos nugalėtojos (priklauso, kiek komandų buvo suburta), kurios pasidalina piniginį prizą.
- Savarankiškas komandos darbas. Studentai laisvai renkasi laiką ir vietą, kada ir kur atlikti numatytas komandoje užduotis.