NanoAvionics prekės ženklo aktyvacijos kosmoso industrijos parodose
NanoAvionics prekės ženklo aktyvacijos kosmoso industrijos parodose
Iššūkio partneris:
Nanoavionics, UAB
Trumpai
Per metus NanoAvionics dalyvauja daugiau kaip 20-yje kosmoso industrijos renginių visame pasaulyje. Maždaug dešimtyje iš jų turi nuo 8 iki 32 m2 stendus, kuriuose ne tik susitinka su kitais kosmoso rinkos žaidėjais, bet ir pristato savo produktus parodų lankytojams, kviečia užsukti į stendą ir plačiau susipažinti su įmonės veikla. Augant visai kosmoso industrijai, kasmet parodose, o kartu ir įmonės stenduose apsilanko vis daugiau dalyvių. Įmonė nori atrasti įdomesnių ir kūrybiškesnių būdų, kurie padėtų parodose labiau atskleisti NanoAvionics prekės ženklą, pritraukti daugiau potencialių palydovų pirkėjų bei kosmoso srities ekspertų gretose didinti kuriamų palydovų ir įvykdytų misijų žinomumą.
Apie įmonę
UAB „NanoAvionics“ yra vienintelis mažųjų palydovų gamintojas ir palydovinių misijų tiekėjas Baltijos šalyse. Lietuvoje startavusi įmonė šiuo metu turi 4 padalinius JAV, Europoje bei Jungtinėje Karalystėje, o bendrovės komanda yra įgyvendinusi daugiau nei 90 mažųjų palydovų misijų bei su misijomis susijusių projektų. Vilniuje įsikūręs padalinys yra pagrindinis įmonės strateginis, gamybos, tyrimų bei palydovų valdymo centras, tiekiantis mažuosius palydovus ir misijų paslaugas NASA, ESA, Thales Alenia Space, MIT bei kitomis organizacijoms visame pasaulyje. Šiuo metu įmonėje dirba daugiau kaip 120 specialistų.
Daugiau informacijos https://nanoavionics.com/
Problema
Šiuo metu dalyvaudama parodose su savo stendu NanoAvionics per daug neišsiskiria iš kitų kosmoso industrijos žaidėjų, o dabartiniai ekspoziciniai sprendimai tokiose kosmoso parodose yra ganėtinai įprasti. Įmonė turi tris šviečiančius stendus, ant pakylų eksponuojamus 1-2 palydovų modelius, ekraną, kuriame rodo palydovų gamybos procesą, brošiūras bei dovanas klientams. Priklausomai nuo stendo dydžio, įprastai jo erdvę padalina į dvi dalis – „Lounge“ tipo erdvę su sofa, foteliais ir kavos staliuku, skirtą ilgesniems pokalbiams su klientais bei baro staliuką su porą kėdžių, skirtą „greitesniems“ pasikalbėjimams.
NanoAvionics stebi didesnių kosmoso rinkos įmonių pavyzdžius ir stengiasi naudoti esminius elementus informacijai pateikti. Po truputį nori įdiegti ilgalaikius sprendimus parodose labiau atkreipiančius dėmesį į stendą. Įmonė viduje jau ėmėsi tokių projektų kaip dalimis išskleisto, apšviesto palydovo eksponavimas po stiklu, dar didesnių jų kuriamų palydovų modelių eksponavimo parodų metu.
Nors kol kas prekės ženklo aktyvacijos įmonė dar nėra dariusi, tačiau gerai išmano savo auditoriją, visų parodų specifiką, visus praktinius aspektus bei reikalavimus iš renginių organizatorių. Su visa šia informacija supažindins ir dalyvaujančią komandą.
Galimas sprendimas
Tikslas: surasti įdomių, kūrybiškų sprendimų, kurie padėtų parodų metu labiau atskleisti NanoAvionics prekės ženklą. Įmonė siekia tapti mažųjų palydovų rinkos lyderiais bei atkreipti patyrusių kosmoso industrijos ekspertų dėmesį.
NanoAvionics lauktų 1-3 prekės ženklo aktyvacijos konceptų. Kūrybinėms idėjoms ribų nėra, jos gali būti susijusios ne tik su aktyvacija įmonės stende, bet ir visose parodos erdvėse. Sprendimai turėtų būti pagrįsti, apimti ne tik kūrybinius, bet ir praktinius aspektus, kaip antai aktyvacijos ilgaamžiškumas, patvarumas, įvertintas biudžetas bei logistika ir jos išlaidos, kadangi visi renginiai yra tarptautiniai (US, Singapūras, Ispanija, Jungtiniai Arabų Emyratai ir pan.).
Auditorija: Sprendimų priėmėjai, aukštąjį inžinerinį ar verslo srities išsilavinimą turintys žmonės, amžius: 35-60
Kviečiami studentai
Dalyvauti kviečiame visų sričių specialistus, laukiame tiek skaitmeninių, tiek fizinių sprendimų.