Iššūkio partneris:
Intrans, UAB
Iššūkio partneris:
Intrans, UAB
Trumpai
Pasverti, pamatuoti ir nufotografuoti – tai pagrindinės užduotys, atliekamos priimant krovinius. Šiuo metu įmonėje INTRANS toks krovinių apdorojimas vykdomas rankiniu būdu, naudojant tarpusavyje nesusietas technologijas, ko pasekoje kenčia procedūrų greitis, smarkiai išauga klaidų tikimybė. Kaip automatizuoti svėrimo, pamatavimo ir fotografavimo procedūras? Koks programinis modulis turėtų jungti šias užduotis, įgalinantis duomenų surinkimą, apdorojimą ir keitimąsi su išorinėmis sistemomis?
Apie įmonę
Logistikos centras INTRANS specializuojasi logistikos paslaugų dalinių (ne pilnų) krovinių segmente, teikia krovinių surinkimo, atrinkimo, bei apdorojimo paslaugas logistikos sandelyje Vilniaus apskrityje. INTRANS Logistikos centre kiekvienas atvykęs krovinys turi būti pasvertas, pamatuotas, bei padarytos krovinio nuotraukos. INTRANS yra vienas inovatyviausių Logistikos centrų Lietuvoje pats savo jėgomis sukūręs internetinę sandėlio valdymo sistemą „Virtual Logistic Manager“, kuria dabar jau sėkmingai naudojasi ir kiti logistikos sandėliai.
Problema
Šiuo metu INTRANS logistikos centre krovinių apdorojimas vyksta šia tvarka:
Ar įsivaizduojate, kiek laiko užtrunka vieno krovinio priėmimas? Ir kaip padidėja žmogiškųjų klaidų rizika? Rinkoje egzistuoja alternatyvos šioms problemoms spręsti, tačiau toks mechaninis priėjimas nėra optimalus laiko atžvilgiu, o skanavimas sandėlio sąlygomis (didelis kiekis dulkių) nėra patikimas ir reikalauja papildomos priežiūros.
Sprendimas
Įrenginys apjungiantis rinkoje esančius komponentus – svarstykles, kameras ir sprendimą gebantį pamatuoti objektą trimis dimensijomis (ilgis, plotis, aukštis). Įrenginys turėtų turėti savo programinį modulį, kuriame surinktų ir apdorotų visus gaunamus duomenis, ir galėtų jais keistis su išorinėmis sistemomis.