Iššūkio partneris:
Columbus Lietuva, UAB
Iššūkio partneris:
Columbus Lietuva, UAB
Trumpai
UAB Columbus Lietuva, IT bendrovė, turi idėją sukurti Klientų savitarnos portalą (KSP) – „vieno langelio” principu veikiantį sprendimą, kuris atlieptų visus klientų poreikius.
Apie įmonę
Columbus Lietuva (https://www.columbusglobal.com/lt/) yra IT bendrovė, diegianti Microsoft verslo valdymo sistemas (D365BC, D365FO) bei 30+ specializuotus sprendimus, teikianti konsultacijas bendrovių skaitmenizavimo klausimais ir vykdanti įdiegtų sprendimų aptarnavimą.
Columbus Lietuva apyvarta siekia 4-5 mln Eur, o darbuotojų skaičius virš 60. Columbus Lietuva priklauso Columbus grupei, kuri veiklą vykdo 3-uose kontinentuose (15+ pasaulio šalių – https://www.columbusglobal.com/en/contact). Grupė listinguojama Kopenhagos biržoje (https://www.bloomberg.com/quote/COLUM:DC)
Problema
Columbus Lietuva klientai – tai didelės įmonės, tokios kaip Vičiūnai, Rokiškio sūris, Mantinga, Šiaulių bankas ar Altechna. Vienu metu gali vykti daugiau nei 5 projektai su viena įmone, kurių metu tenka bendrauti su keliais įmonės atstovais.
Klientų problemoms spręsti Columbus Lietuva pasitelkia visą eilę sprendimų ir komunikavimo platformų (ServiceNow, lietuvišką Help-Desk, el. paštą, telefoną, instant messaging, Microsoft Teams). Tačiau įmonė jaučia, kad klientai nori „vieno langelio“ principo, t.y. sprendimo, kad vienoje vietoje matytų esminę informaciją visais klausimais (tiek projektiniais, tiek aptarnavimo), galėtų gauti prieigą prie įmonės seminarų, mokymų medžiagos bei „Columbus” grupės sprendimų bibliotekos ir t.t.
Kaip sukurti Klientų savitarnos portalą, kuris atlieptų visus klientų poreikius?
Galimas sprendimas
Atliktas Columbus Lietuva klientų poreikių tyrimas (įmonė pasidalins klientų kontaktais), jo pagrindu aprašytas Klientų savitarnos portalo funkcionalumas ir sukurtas pirminis prototipas – .net (back-end) ir (front-end) ant VUE ir Quasar framework’ų (pageidautina, bet ne taisyklė ant kurių turėtų būti daroma). Įmonė šio iššūkio įgyvendinimui yra pasiruošusi skirti trijų darbuotojų, dirbančių klientų aptarnavimo srityje, komandą.
Kviečiami studentai
Kviečiami IT inžinerijos, programų sistemų studentai, .NET programuotojai, sociologai ir verslo analitikos studentai.
Sėkmingai įgyvendinus projektą, įmonė pasiruošusi tęsti bendradarbiavimą su studentais. Klientų savitarnos portalo paleidimas – įmonės tikslas 2021 metais.