Iššūkio partneris:
Klasteris TOOLAS
Iššūkio partneris:
Klasteris TOOLAS
Trumpai
Lietuviai garsėja visame pasaulyje savo kuriamomis lazerinėmis technologijomis. Lietuviški lazeriai naudojami Europos medicinos, automobilių pramonės, Japonijos mikroelektronikos įmonėse, juos vertina JAV saulės baterijų gamintojai ir, žinoma, viso pasaulio mokslininkai. Norėdami didinti savo konkurencingumą, lazerinių technologijų gamintojai vis dažiau buriasi į klasterius. Klasteris – tai tam tikras įmonių / organizacijų bendradarbiavimo formatas, kai sujungus turimas kompetencijas ir resursus siekiama bendrų komercinių tikslų.
Kontekstas
Klasteris TOOLAS, įkurtas 2015 m., jungia jaunas įmones, veikiančias lazerių ir šviesos technologijų srityse ir vykdančias bendrus projektus. Klasterio nariai kuria unikalias lazerinio mikroapdirbimo technologijas ir sprendimus. 80% klasterio įmonių produkcijos yra eksportuojama. Tarp įmonių klientų, tokie vardai, kaip NASA, Samsung, Apple, IBM. Klasteriui priklauso: ADOS-tech, Cognitio, Evana Technologies, Optogama, Optonas, Visorių informacinių technologijų parkas. Daugiau: https://toolas.eu/
Problema
Nors klasterio TOOLAS įmonės turi klientų visame pasaulyje, klasterio vardas nėra žinomas užsienyje, o jo nariai neturi bendrų užsakymų, projektų ir bendrai sukurtų produktų ar paslaugų. Kad klasteris galėtų pritraukti didelius klientus, reikalingas didesnis klasterio, kaip mikroapdirbimo eksperto, žinomumas užsienio rinkose (Europos Sąjunga, Azija, JAV, Pietų Amerika, o ateityje ir Afrika) tikslinės auditorijos tarpe (tarp fotonikos klasterių, mokslo centrų ir industrinių įmonių). Kaip padidinti lazerinio mikroapdirbimo klasterio TOOLAS žinomumą užsienyje?
Galimas sprendimas
Detalus komunikacijos užsienyje planas (kanalai, priemonės, turinys). Plano tikslas – TOOLAS klasteris žinomas ir matomas tikslinės užsienio auditorijos.
Kviečiami studentai
Verslo informacijos vadyba, žurnalistika, tarptautinė komunikacija, globali rinkodara, tarptautinis verslas, verslo analitika, šviesos technologijios / kitos inžinerijos ar fizikos studijos (norintiems dirbti pardavimų inžinieriais ar kurti savo įmonę ateityje).