Iššūkio partneris:
TAMO Grupė, UAB
Iššūkio partneris:
TAMO Grupė, UAB
Trumpai
Darbų saugos srityje smulkių pažeidimų nebūna – net ir netinkamai užpildytas dokumentas gali kelti grėsmę žmogaus gyvybei ar sveikatai, o įmonei atnešti didelius nuostolius. Siekiant apsidrausti nuo tokių situacijų ir paprastai, bet tvarkingai valdyti darbų saugą įmonėje atsirado EMA PRO – automatizuota ir interaktyvi darbo saugos dokumentų ir procesų valdymo platforma (daugiau: https://emapro.lt/). Lietuvoje ši sistema turi jau nemažai klientų, todėl jos kūrėjai pradėjo žvalgytis naujų rinkų. Kaip pristatyti darbo saugos mokymų platformą užsienio rinkai?
Apie įmonę
„Tamo grupė“ – tai Lietuvos e-švietimo kompanijų grupė, investuojanti į įmones, kuriančias progresyvius produktus e-švietimui. Tamo grupei priklauso elektroninių edukacinių priemonių kūrėja UAB „E. mokykla”, kuri plačiai žinoma dėl savo produktų kaip EMA, EMA PRO ir Egzaminatorius. Daugiau: http://www.tamo.lt.
Problema
EMA PRO platforma pasižymi gerai sustyguotu funkcionalumu (nėra nereikalingų funkcijų, apsunkinančių vartotojo naudojimą, informacija apie darbų saugą pateikta pasitelkiant infografikus, „porcijomis“). Nors užsienyje yra panašių sprendimų, EMA PRO konkurencinis pranašumas – interaktyvumas ir funkcionalumas. Sistema išversta į anglų, lenkų ir rusų kalbas. Tikslinė grupė – įmonės, kurios iki šiol darbų saugą valdė tik popieriuose arba naujos, sparčiai augančios įmonės, kurias darbų saugos klausimas užklumpa „netikėtai“. Domina didelės rinkos – Jungtinė Karalystė, Lenkija ir kt. Tuo pačiu kyla ir daug klausimų. Kokį verslo modelį taikyti užsienio rinkose? Kaip pasiekti klientus? Ar kurti vietinį prekinį ženklą kitos šalies rinkai? Ar pardavinėti tiesiogiai klientams, ar per konsultacijų įmones, vietinius atstovus?
Galimas rezultatas
Pasirinktos užsienio rinkos validacija, sudėliotas verslo modelis arba užmegsti ryšiai su įmonėmis, kurios norėtų platformą ištestuoti nemokamai.
Kviečiami studentai
Verslo, rinkodaros ir kiti studentai, kuriems iššūkis įdomus.