Iššūkio partneris:
VTeX, UAB
Iššūkio partneris:
VTeX, UAB
Trumpai
Įmonė, turinti didelę patirtį mokslo leidyboje, siūlo inovatyvius sprendimus mokslo visuomenei. Dalis šios visuomenės siekia, kad būtų išlaikyta esama leidybos procesų tvarka ir priešinasi naujovėms, o kiti prašo pokyčių ir inovacijų. Kaip komunikuoti sukurtą naują produktą mokslo leidybos bendruomenei, kurios didžioji dalis konservatyvi, o kita linkusi keistis ir tobulėti? Kaip rasti bendrą kalbą?
Apie įmonę
VTeX įmonė, dirbanti mokslo leidybos industrijoje nuo 1991, teikia paslaugas mokslo leidėjams. Pagrindinė teikiama paslauga yra mokslinio teksto redagavimas, maketavimas ir praturinimas semantinėmis žymėmis – tikrinama teksto išdėstymo tvarka ir stilius, redaktoriai atsižvelgia į teksto pobūdį, tikslą, adresantą ir adresatą, pateikimo terpę ir kitus stilių lemiančius veiksnius. Prieš kelis metus įmonė nusprendė pradėti kurti Software as a Service, SaaS, kad padidintų pajamas iš kitų šaltinių.
Problema
Didėjant mokslinio turinio augimo spartai, mokslininkams darosi sunku atrasti aktualią informaciją. Per didelio informacijos kiekio problema jau sprendžiama, bet susiduriama vis su naujais iššūkiais – ne tik technologiniais, bet ir susijusiais su požiūriu – vyresni mokslininkai nenoriai priima naujoves. Įmonės sukurta nauja mokslinių žurnalų publikavimo platforma suteikia galimybę „draugauti“ su jau egzistuojančiomis technologijomis, kurios leidžia „protingai“ siūlyti susijusį turinį (supranta, ko ieškoma įvedus „jaguar“ – vienam siūlys mašiną, kitam – gyvūną). Kaip konservatyvių pažiūrų rinkoje komunikuoti inovatyvų produktą?
Sprendimas
Galimas sprendimas – sukurta komunikavimo priemonė, kuria būtų pristatyta VTeX kurta publikavimo platforma – tai gali būti filmukas, atskiras interneto puslapis, interaktyvus puslapis, ar bet kokia kita forma, kuria galima dalintis internete. Svarbu, kad ją priimtų konservatyvioji mokslo bendruomenės dalis.
Kviečiami komunikacijos, marketingo, multimedijos ir kompiuterinio dizaino, IT studijų krypčių studentai.