Iššūkio partneris:
Pro Assessments, UAB (Addelse)
Iššūkio partneris:
Pro Assessments, UAB (Addelse)
Trumpai
Daugelyje organizacijų yra priimta kelti metinius tikslus ir organizuoti kasmetinius veiklos aptarimo pokalbius. Naujiems kalendoriniams metams prasidėjus tiek vadovai, tiek darbuotojai pradeda ruoštis metiniams veiklos vertinimo pokalbiams. Dažnai tenka išgirsti, jog tai nėra reikalinga, neduoda pakankamai naudos, suteikia daugiau baimės nei realaus rezultato. Kita vertus, darbuotojams labai trūksta reguliaraus ir konstruktyvaus grįžtamojo ryšio.
Apie įmonę
Addelse yra konsultacinė įmonė, kurios pagrindinė veikla – psichologinių vertinimo metodikų kūrimas, adaptavimas ir platinimas bei žmogiškųjų išteklių valdymo konsultacijos. Įmonė atstovauja ir turi teisę naudoti ProfileXT, DiSC, CheckPoint360 asmenybės ir kompetencijų vertinimo metodikas. Šiuos vertinimo įrankius naudoja didžiosios Lietuvos įmonės bei konsultacinės įmonės. Daugiau apie įmonę: http://www.addelse.eu/lt/.
Problema
Addelse atliktos apklausos duomenimis, net trečdalis darbuotojų niekada negauna grįžtamojo ryšio iš savo vadovų. Tai yra didžiulis neišnaudojamas organizacijos potencialas, nes tinkamai teikiamas grįžtamasis ryšys veikia kaip paskatinimas, ugdo kompetencijas ir stiprina organizacijos kultūrą. Technologijos gali palengvinti grįžtamojo ryšio teikimą – mes visi jau esame pripratę vertinti restoranus, knygas, rekomendacijas ir pan. Verslo valdymui kuriami įrankiai, padedantys kelti tikslus, dalintis užduotimis ir teikti grįžtamąjį ryšį vieni kitiems. Keliamas iššūkis – apžvelgus rinkoje siūlomus grįžtamojo ryšio (one-to-one) teikimo įrankius parengti koncepciją įrankio, palengvinančio grįžtamojo ryšio teikimą tarp vadovo ir jo komandos narių.
Galimas sprendimas
Įrankio, palengvinančio grįžtamojo ryšio teikimą tarp vadovo ir jo komandos narių, koncepcija.